Hoe word jij een Happyholic? – via Happy People naar Succesvolle Organisaties –
Als jij in de spiegel kijkt, wat zie je dan? Zie je dan iemand die energiek uit de ogen kijkt en altijd zin in uitdagingen heeft? Een man of vrouw die oprecht kan genieten van alles en iedereen om zich heen? Iemand die een positieve bijdrage levert aan het groepsgevoel en werkplezier? Of zie je…
De bedoeling van het leven? Alles ondernemen vanuit hart & (be)ziel(ing)!
Slapen, voeding, bewegen, humor, passie, ontspanning, sociale contacten, thuis, werkleven en zingeving. Dat zijn de tien energizers van mijn opdrachtgever Mind&Health waarmee je, als die evenwichtig in balans zijn, het meest optimale uit jezelf en je omgeving kunt halen. Heel natuurlijk aanvoelend, toch? De ‘go with the flow’ is ook exact het uitgangspunt bij het…
Wat is jouw merk waard?
Hoe maak je jezelf onderscheidend zichtbaar? Simpel. Door waarde creatie. Echte waarde EN ervaren waarde. Veel organisaties denken nog altijd in omzet, aantal klanten of producten en diensten. Dat is niet de terminologie waarin je moet denken om blijvend succesvol en onderscheidend te zijn. Nee, denk in resultaat. Mensen betalen voor het resultaat van je…